Home Κεντρική Τόσα δίνω, πόσα θες; Η πλατφόρμα που ο επισκέπτης καθορίζει ο ίδιος τις τιμές

Τόσα δίνω, πόσα θες; Η πλατφόρμα που ο επισκέπτης καθορίζει ο ίδιος τις τιμές

by Nikos

Αλήθεια πως θα σας φαινόταν να μπορείτε να καθορίσετε οι ίδιοι την τιμή του ξενοδοχείου των διακοπών σας ; Μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων από την Αυστρία υπόσχεται ακριβώς αυτό. Ας δούμε μαζί πως η ιστοσελίδα midnightdeal.com από την κοσμοπολίτικη Βιέννη θέλει να ταράξει τα νερά στην τουριστική προβολή και κίνηση στην μετα-Covid εποχή.

Η έμπνευση και βασική ιδέα του midnightdeal

Εμπνευστής αυτής της προσπάθειάς είναι ο ενθουσιώδης Lukas Zirker, ο οποίος αποφάσισε να διοχετεύσει το πάθος του για τα ταξίδια και να το παντρέψει με την επιχειρηματικότητα το 2017 δημιουργώντας την πλατφόρμα σε ηλικία 27 ετών.

Πως λειτουργεί

Ας δούμε όμως πως λειτουργεί η πλατφόρμα. Υπάρχουν δύο τρόποι για για να κάνει κάποιος κράτηση σε ένα από τα ξενοδοχεία που προσφέρονται. Αρχικά ο επισκέπτης να κάνει κράτηση με το συνήθη τρόπο με μειωμένες τιμές σε σχέση με άλλες πλατφόρμες όπως διατείνεται η ιστοσελίδα. Ο άλλος τρόπος είναι πως μπορείτε να αλληλοεπιδράσετε με την ιστοσελίδα. Ο χρήστης με ένα ρυθμιστικό τιμών καθορίζει το εύρος του ποσού που θέλει να πληρώσει για το επιθυμητό δωμάτιο ξενοδοχείου. Κάνει λοιπόν μια προσφορά σε χαμηλότερη από την προτεινόμενη τιμή και ακριβώς τα μεσάνυχτα, λαμβάνεται η απόφαση. Παράλληλα τα emojis δίνουν μια αίσθηση στον υποψήφιο πελάτη για την προσφορά του. Σύμφωνα με τον έξυπνο αλγόριθμο αν η προσφορά ήταν αρκετά υψηλή σε σχέση με την προσφορά άλλων χρηστών ο πελάτης κερδίζει την προσφορά του.

 Χρησιμοποιώντας το σύστημά αυτό τα ξενοδοχεία μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους, χωρίς να χρειάζεται να μειώσουν δημόσια τις τιμές τους.

kastro-paralia-skiathos

Οι περισσότεροι χρήστες της πλατφόρμας είναι μεταξύ 20 και 40 ετών. Ο προϋπολογισμός είναι αυτός που διαδραματίζει σίγουρα τον πρωτεύοντα ρόλο στη ηλικιακή αυτή ομάδα ομάδα αλλά υπάρχουν και άλλοι σημαντικοί λόγοι. Στη νέους αρέσει η αλληλεπίδραση όπως στα Social Media και αυτό ακριβώς προσφέρει το midnightdeal.Επιπλέον, η νέα ταξιδιωτική γενιά θέλει να πάρει τις σωστές προτάσεις στο συντομότερο δυνατό χρόνο χωρίς τις ατέλειωτες αναζητήσεις.

hallstatt

 Στόχος των δημιουργών είναι οι προσφορές να προσαρμόζονται ακόμη πιο ξεχωριστά στους χρήστες και στις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις. Επιπλέον, η Midnightdeal θέλει να επεκταθεί περαιτέρω καθώς μετά την Γερμανία, την Αυστρία και την Τσεχία οι προσφορές συνεχίζονται στη Σλοβακία .

Για το καλοκαίρι θα προστεθούν πολλοί προορισμοί ευεξίας και παραλίας. Ειδικά οι προορισμοί της Ελλάδας, Ιταλίας, της Ισπανίας και τη Μάλτας θα έχουν την τιμητική τους.

Ο στόχος του Lukas Zirker όπως υποστηρίζει είναι η διαδικασία κράτησης για ένα ταξίδι ή διακοπές να είναι διασκεδαστική και όχι κουραστική. Η εμπειρία του ταξιδιού θα πρέπει ήδη να ξεκινήσει από το διαδίκτυο. Θέλει να παρέχει στους πελάτες του μια προσιτή πολυτέλεια.

΄Όσο για την αίσθηση του για το 2022 ο εμπνευστής της πλατφόρμας πιστεύει ,από στην εικόνα των κρατήσεων για την άνοιξη και το καλοκαίρι ,πως θα μπορούσε να είναι “μακράν η καλύτερη χρονιά” για την επανεκκίνηση του τουρισμού.

Πηγή

Εξωφυλλο άρθρου : pufacz-Pixabay

midnightdeal

οe24.at

businessinsider

You may also like

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε συσκευές, όπως cookies. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα